درمان های سم زدایی کمک می کند تا سموم و مواد زائد اضافی را پاک کنند

پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

درمان های سم زدایی کمک می کند تا سموم و مواد زائد اضافی را پاک کنند

کلیه آسیب دیده است که تعداد زیادی از سلول ها و بافت های مرده، و بسیاری از سموم و زباله های اضافی به تدریج در کلیه ایجاد می شود. طب سنتی غرب نمی تواند سموم و پسماندهای بیش از حد را پاک کند، بنابراین نمی تواند دوباره آسیب به کلیه را متوقف کند، و بیماری کلیه به راحتی می تواند عود کند.

درمان های سم زدایی کمک می کند تا از طریق تمام بدن (عرق، اشک، تنفس، ادرار، مدفوع)، سموم، کمپلکس های ایمنی و ضایعات بیش از حد پاک شود. طب غربی تنها می تواند علائم را در یک زمان کوتاه کنترل کند، هیچ تاثیری بر روی تعمیر کلیه آسیب دیده و پاک کردن سموم و مواد زائد اضافی ندارد. علاوه بر این، عوارض جانبی بسیاری از داروهای غربی وجود دارد؛ بیشتر و بیشتر بیماران برای درمان بیماری کلیوی از درمان طبیعی استفاده می کنند.

ما مجددا آسیب به کلیه را با درمان های تخریب توکسین متوقف کرده ایم، اما ما همچنین باید عملکرد کلیه را برای جلوگیری از دیالیز بهبود بخشیم. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی با دو حمام دارویی است و داروهای گیاهی چینی در کیسه ها پودر شده اند. دکتر دو کیسه را در ناحیه shenshu بیماران به مدت 40 تا 50 دقیقه قرار داده و مواد تشکیل دهنده آن به طور مستقیم از طریق دستگاه اسموتیک داخل ضایعه کلیه نفوذ می کنند.

داروهای گیاهی چینی با خون برای پاک کردن سموم و مواد زائد اضافی جریان می یابند. در غیر این صورت، می تواند به رسیدن به رگ های خونی، بهبود گردش خون، ترویج سوخت و ساز بدن، تعمیر سلول های بیمار و بافت ها برای بهبود عملکرد کلیه.

پس از چندین بار درمان، تمام عوارض می تواند در 10-15 روز کاهش یابد، تهوع، استفراغ، خستگی، اشتها، کم خونی، و غیره بدون هیچ گونه عود در درمان سیستماتیک.

آسیب به کلیه از بین بردن سموم و زباله های اضافی متوقف می شود، عملکرد کلیه با داروهای گیاهی چینی بهبود می یابد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/341.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان های سم زدایی کمک می کند تا سموم و مواد زائد اضافی را پاک کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.